perlukan anda :)

Saturday, July 24, 2010

tidak perlu berduka jika putus cinta


salam ,

sedih je entry kali nie . haha .. xpe2 , lumrah kehidupan kalau ade yg putus cinta . mule2 , mmg la susah utk melupakan segala kenangan antara anda dan si dia . tpi , lame2 puppplss ! hilang mcm tuu saje . betul tak ? anda pernah mrasakan ? jika tidak pernah .. clash dgn boyfriend anda skrng . bole la rase btape ssah nye mlupakn si dia . haha .. joke ! joke ! jgn buat .. :P

ok , sesiape yg susah sgt utk mlupakn si dia , ad sdikit tips utk anda . . jom checks it ou sikit :)
  • jgn trlalu pkir ttg dia , jika ad ssuatu prlakuan yg mngingati ciri2 psangan anda , buat tak tahu je atau pun , mengalih emosi anda itu . lupa kan ! tanam dalam hati . LUPAKAN DIA !
  • buat sesuatu , yg bole menggembirakan hati anda . kluar hangout dgn kawan . shopping !
    itu bolee mnghlangkan kekecewaan anda .
  • jgn depressed , brkurung di dlm bilik , dan lebih parah .. jgn pikir anda tidak bole dapat psangan yg lebih baek drpd bekas psngan anda ituu .

jangan jadik mcm abg nie sudaaa la ye . haha ... sri slalu igt , err ! kate hikmat nie !

jika pintu kebahagiaan yg 1 di tutup , akn ada pintu kebahagiaan lain yg trbuka .

so , jgn trlalu mmikir kan sgt .. jodoh belom smpai agknye . JODOD PERTEMUAN KAN DI TGN ALLAH ! sabar menanti je la ;)

guys ! imagine klao lelaki nangis , OMG ! srie kdang2 nk trglak + kesian pown ad kdang2 bile tgk lelaki nangis . yelaa ! lelaki pun ade perasan ape . huhuhu .


tapi , lelaki nangis dengan gaye macho die laa . still control lagi . tak mcm perempuan :)

ad pertanyaan ? silaaa la comment :)




8 comments:

  1. betol tu....let by gone be by gone...life must go on...tak payah nk frust menonggeng sangat...sume yg jd ada hikmahnya kan... =)

    ReplyDelete
  2. thanx for this tips.. hihi..
    tp akk suke nangis puas2 bila jd cmni.. huhu

    ReplyDelete
  3. cik panadol : yaaa ..
    cik pinky : nangis puas2 , tpi , tak pyah nangis spnjang waktu .. tak baek jugak utk kshtn , klao nangis spnjang waktu :)

    ReplyDelete
  4. cik sugar2 kapas :
    haha , abes dh fruss menonggeng sgt , tuu namenye tak kuat iman :)

    ReplyDelete


ShoutMix chat widget
Design ByBudakNakal