perlukan anda :)

Monday, July 26, 2010

jin dan syaitan makhluk yang kejam


salam ,

bab nie yang menakutkan nie . tak ape , srie gagahi nya jua demi anda semua :) sperti yang anda tahu , syaitan dan jin tugas dia menghasut manusia utk ke jlan yg slah . auu ! so jahat kan .
srie bukan nak cite psal tu act . haha .. nak crite psal sihir . anda penah kena ? slah sorg ahli kluarga srie penah kene . so , srie dpat pngalman care brubat dan simptom2 orang yg trkne sihir nie .

ok , simptom2 nye .

  • Sakit kepala selepas waktu asar keatas.
  • Badan terasa berat dan malas.
  • Sukar mendapat jodoh.
  • Badan terasa bisa-bisa.
  • Sakit ketika ziarah orang meninggal.
  • Sukar tidur malam.
  • Sakit pinggang tanpa sebab.
  • Sakit dada bila waktu asar keatas.
  • Mimpi melihat binatang seperti ular dan sebagainya.
  • Bermimpi bayi atau menyusukan bayi.
  • Bermimpi di tempat tinggi.
  • Bermimpi di tempat yang kotor.
  • Sakit anggota badan tertentu seperti kaki selepas waktu asar.
  • Ada terasa benda bergerak dibawah kulit.
  • Bayi kerap menangis.
  • Bunyi guli jatuh diatas syiling.
  • Suami isteri kerap bertengkar walau perkara kecil.
  • Sayang melampau-lampau pada orang yang baru dikenali.
  • Malas beribadat.
  • Nyanyuk ketika usia lanjut.
  • Panas baran.
  • Sikap berubah secara mendadak.
  • Gelisah dan panas ditengkuk bila dengar al-quran.
  • Suka melakukan tabiat buruk.
  • Kerap sendawa bila mendengar al-quran.
  • Kerap keguguran.
  • Gagal melakukan hubungan kelamin.
  • Mengantuk bila dengar al-quran.
  • Bermimpi seram yang menakutkan.
  • Darah haid turun lebih 15 hari.
  • Batuk yang berpanjangan.
  • Selalu ditindih ketika tidur.
  • Kuat berangan.
  • Terlalu rasa rendah diri dan tidak berkeyakinan.
  • Nafsu seksual yang melampau.
  • Selalu melihat kelibat dirumah.
  • Terasa diri selalu diperhatikan.
  • Mandul.
  • Kerap mendengar sesuatu bisikan.
  • Melihat jin secara terus.
  • Sakit mental atau gila.
antre nye . ok , yg srie hightlight 2 sbenar nye , ad pade srie n slh sorg ahli kluarge srie . so , korg hati2 ya . ad nenek2 , atuk2 yg ckp .. kalau mimpi ular tuu , tande nye . nk kawin ! btol tak ? tapi , sbenarnye . tak tau . tu la , simptom2 nya . klau anda tak yakin , bahawa diri anda trkne sihir . pegi la brubat dgn ustaz2 yg pakar . mcm HARUN DIN , dan sewaktu dgnnya . jgn brubat dgn bomoh , bomoh tuu , aishh ! bace2 mantera tah pape , bkn ubat dari segi islam .



TANDA-TANDA PADA WAKTU TIDUR
  • Sangat susah tidur pada waktu malam, kalaupun dapat tidur sudah lama bersusah payah.
  • Rasa cemas dan sering terbangun pada waktu malam.
  • Mimpi yang buruk atau mimpi melihat sesuatu yang menakutkan serta ingin memekik untuk meminta pertolongan akan tetapi tidak sanggup.
  • Mimpi yang sangat menyeramkan.
  • Mimpi melihat berbagai macam binatang seperti melihat kuching, anjing, unta, ular, singa, serigala atau tikus.
  • Gigi geraham yang berbunyi pada waktu tidur.
  • Tertawa, menangis atau memekik pada waktu tidur.
  • Berperasaan sedih pada saat tidur.
  • Berdiri serta berjalan ketika tidur tanpa sedar.
  • Mimpi seolah-olah akan jatuh dari tempat yang tinggi.
  • Mimpi sedang berada di kuburan, ditempat pembuangan sampah atau tempat yang mengerikan.
  • Bermimpi melihat orang sangat aneh, seperti sangat tinggi, sangat pendek atau sangat hitam.
  • Bermimpi melihat hantu.
TANDA-TANDA PADA WAKTU SEDAR ATAU JAGA
  • Kepala selalu pusing, yang tidak disebabkan oleh penyakit pada dua mata, telinga, hidung, gigi, tekak atau perut.
  • Selalu lupa dari zikir Allah, solat dan ketaatan lainnya.
  • Fikiran yang kacau / Selalu lesu dan malas / Saraf yang tersumbat.
  • Rasa sakit pada salah satu anggota badan sedangkan doktor perubatan tidak sanggup mengubatinya.
CONTOH LAIN-LAIN GANGGUAN JIN
  • Gangguan sepenuhnya, iaitu jin mengganggu seluruh badan seperti orang yang mengalami berbagai macam saraf yang tersumbat.
  • Gangguan tidak secara keseluruhan, iaitu jin mengganggu salah satu dari anggota badan, seperti tangan, kaki atau lidah.
  • Gangguan yang berterusan, iaitu jin terus berada dalam tubuh seseorang sehingga memakan waktu yang sangat lama.
  • Gangguan seketika, iaitu tidak lebih dari beberapa detik seperti seseorang yang mengalami mimpi buruk.
DIANTARA PENYEBAB GANGGUAN JIN :
  • Jin lelaki kadangkala jatuh cinta kepada orang perempuan dan kadangkala jin perempuan jatuh cinta kepada orang lelaki.
  • Kerana kezaliman manusia terhadap mereka, seperti menumpahkan air panas atau menimpakan sesuatu barang dari tempat yang tinggi.
  • Kezaliman yang dilakukan oleh makhluk jin kepada manusia tanpa sesuatu sebab tertentu. Yang berhubungan dengan prekara ini jin tidak akan dapat menganggu manusia kecuali manusia itu dalam keadaan : Sangat marah, Sangat takut, Sangat lalai dan Mempunyai nafsu syahwat yang tinggi.
SUMBER DARI WEBSITE NIE !

bole jugak nk hindarkan gannguan nie , slalu solat . bace al-quran .
Bacalah 3x selepas solat subuh dan 3x selepas maghrib – (Jadikan wirid)

"Maasyaa Allahukaana wamaalam yasyaklam yakun Walaa haulawala quwata illabillahi 'aliiyil 'azhiim"
Maksudnya: Apa yang Tuhan kehendaki akan berlaku. Apa yang Tuhan tidak restui tidak akan berlaku. Tidak ada upaya melainkan kehendak Allah.

P/S : MLN NIFSU SYAABAN , mlm yg menakutkan pd diriku . nk tao ape ? aishh ., cntact2 laaa ye :(

ad yg tak pham ? leave me a comment .
n click " LIKE " yaaa :)

3 comments:

  1. yaaa. sy penah rsa menda 2.kblkangan ni.
    -taley tdo mlm
    -mmp ular.sgt bykkkkkk.
    -mmp an2 kejar. aiyaaa.. tkotttt. =.='
    -skap brubah tb2.
    -nmpk klibat. *kat asrma laaa.
    -dgr bisikan.

    2 jaaa.kdg2 xphm ngan dri sniri npa jd camni. :(

    ReplyDelete
  2. haa . ade something wrong la tuu .
    try pegi brubat . insyaAllah pulih .

    ReplyDelete
  3. naaa.xkan sampai cam 2 skali.?

    ReplyDelete


ShoutMix chat widget
Design ByBudakNakal